Sunday, March 28, 2010

Kejadian memalukan yang pernah terjadi kepada diriku... muahahah...

Terdapat beberapa perkara yang memalukan yang aku rasa patut aku kongsikan di sini... heheh:
1. Kejadian nih berlaku semasa aku belajar kat UPSI... huhu... ehmm kalu x silap sem 2 kot... masa tuh aku pegi la jlan nak p kelas kan... lepas tuh... tiba-tiba.. selipar cinderella ku tercabut hidung.. aduhhh.. macam mana nih... macam mana aku nak buat nih... dah la masa tuh dah lambat dah.. nasib baik la 2 orang kawan aku datang menyelamat.. jeng..jeng... sapa tuh??.. haha Jah nga Wani datang nak p kelas.. pas tuh diaorang la yg p beli selipar katku.. seb baik kedai dekat.. heheh... terima kasih kawan-kawan ku.. huhuh...
2. Yang nih kejadian semasa aku sem 6 kat UPSI.. masa tuh aku P la KL.. tiba-tiba perut berbunyi...krok krok... jadi aku nga nani p la makan KFC... masa waiter tuh datang nak mitak order aku orderla menu a la carte... boleh lah plak aku salah sebut a la carte tuh.. waiter tuh plak yang betulkan.. aduhh punya la malu masa tuh.. hahaha.. aku hanya gelak jer masa tuh.. hehehe
3. kejadian ketiga nih baru jer berlaku kat SMK Pengkalan Aur.. semasa aku syok mensurf internet.. kerusi ku nih tercabut tpt duduknya.. seb baik aku sempat berpaut pada dahan yang satu.. hahaha.. xde la jatuh.. tapi tempat duduk tuh jatuh la.. pas tuh ada plak 2 orang student masa tuh.. heheh.. aku sengih jer kat diaorang.. hahaha.. malu gilerr rasanya... heheheh...

No comments:

Post a Comment