Sunday, March 28, 2010

kejadian hari ini...


Assalamualaikum.. rasanya dah lama aku x update blog aku kan... heheh.. xde idea laa nak tulis.. heheh.. skang nih dah ada idea.. nak dijadikan cerita la hari nih aku nga cikgu faezah tukar kelas.. cikgu faezah amik kelas 2V3.. aku amik kelas 2V2.. hehe.. masa aku mengajar tuh.. terdapat satu kejadian yang tidak di ingini... ada 2 orang budak nih gaduh dalam kelas aku.. geramnya aku bukan kepalang... disebabkan tidak dapat menahan marah aku terpaksa mengeluarkan suara ku yang lunak merdu nih... aku tengking diaorang lagi.. diaorg x dgr lagi.. last sekali aku cakap macam nih.. kalau nak tunjuk hero sangat.. pergi gaduh kat perhimpunan.. biar orang nampak sikit... baru hero namanya.. setakat nak gaduh dalam kelas... baik x payah... x payah la nak tunjuk hero dalam kelas nih... kalu nak gaduh.. gaudh kat luar.. biar PK HEM nampak.. baru hero namanya... sambil tuh aku tgk jer diaorang.. terus diaorang diam dan duduk kat tempat masing-masing.. haaa.. amik kau...heheh...

No comments:

Post a Comment