Thursday, March 4, 2010

05.03.2010... genap 23 tahun...


Assalamualaikum semua pemblog...hehe
tarikh ari nih genap la 23 tahun aku hidup di atas muka bumi Allah nih... sempena hari lahir aku nih... aku belanja korang makan kek kat atas tuh yer... sedapkan... coklat kek adalah my favourite....heee... sempena hari lahir nih aku nak panjatkan kesyukuran ke hadrat Illahi kerana masih lagi memanjangkan umur aku ni... Mungkin Allah bagi aku peluang untuk aku muhasabah diri aku balik kan... aku juga harap... sempena hri lahir aku nih... aku harap aku dapat jumpa jejaka yang dapat membimbing aku ke jalan yang diredhai Allah..Aminnn... Aku rasa aku dah ready kot nak jadi isteri orng...kihkihkihkih.. bila la hari tuh akan tiba kan....okla.. apa2pun...hapy birthday to me... hikhihkihk... sayonara...

1 comment: