Thursday, October 22, 2009

Macroteaching 16-10-2009

Aku menunggu jawapan daripada pelajar....

penerangan berkaitan dengan total internal reflection

Tgh elicit student ideas...

memulakan pengajaran dengan senyuman... senyum jgn x senyum...

Bolehkah aku menjadi seorang guru fizik yang baik????

22 Oktober 2009

Rasa kecewa bila mengenang kembali macroteaching aku... huu... mungkin ini disebabkan aku x banyak buat preparation... Semua ini disebabkan masalah-masalah cinta yang aku alami... huu... sedihnya... kalaulah aku buat dengan baik macroteaching.. mungkin markah aku dapat di atasi... Pada mulanya tahap keyakinan aku sangat tinggi. Tetapi bila jadi org last sekali nih.. tahap keyakinan semakin menurun dan akhirnya aku menjadi blurrrr.... lg pun tajuk yang aku dapat tuh teramat susah.. macam mana aku nak menjadi seorang guru yang baik nanti... kalaulah ini sahaja yang aku dapat berikan.. aku sepatutnya lebih bersemangat untuk menghadapi segala rintangan yang akan datang dalam menjadi seorang guru yang cemerlang... dan jangan biarkan masalah cinta menyelubungi diri aku... hahahah... aku mesti BERSEMANGAT... Haikkk!!!!!

No comments:

Post a Comment