Sunday, October 4, 2009

Isu posting dibekukan pada tahun 2010....


05 Oktober 2009

Huu... td aku ada dgr berita yg paling buruk...sedihnya bila posting dibekukan utk 2 tahun... Apa aku nak buat kalau x keje... uwaaa... Harap2 isu posting dibekukan nih dapatlah diatasi dengan segera... Nak sambung blaja ke peringkat master ker???... Tapi... macam mana nak sambung kalau duit pun xde... lain lah... kalau ada org nak sponsor... ye x??? ehem ehem... sapa la nak sponsor aku nih... Dahlah aku nak kumpul duit nak kawen awal nih... hehe...kalu posting dibekukan aku nak cari duit kat mana???? uwaaa.... Kita berserahlah pada Allah supaya isu ini dapat di atasi... Oh yer lupa plak nak ckp... aku dapat sumber nih dari http://upsikini.blogspot.com... nampak gayanya aku kena cuba berniaga melalui internet lah macam Rahman... hehe... Xpun aku kena lah minta nak jd guru sandaran sekejap..betul x??? Aku kena berusaha... Bersemangat...haikkk!!!!

No comments:

Post a Comment