Wednesday, February 10, 2010

Pentingkan keselamatan anda sebagai wanita....


Assalamualaikum semua.. haa.. baru2 nih aku ada beli tuala wanita herba... RM27 tuh.. seringgit satu keping.. fuuuhhhh... melayang duit aku....tetapi bagus jgk penggunaannya dan fungsi yg kita tidak sangka juga boleh digunakan... mmg pek nih banyak fungsinya... Fakta yang terbaru yg aku dapat tau ialah tuala wanita yang murah2 sebenarnya di buat daripada kertas2 yg lama yg kemudian diletakkan peluntur yg kuat utk menjadikan tuala wanita tuh seputih2nya... aku juga dpt tau yg tuala wanita yg dijual secara murah nih direcyclee blk dari tuala wanita yg kita buang ditandas... pelikkan kenapa dia suh kita buang dalam tong sampah khas utk tuala wanita.. kenapa x buang dalam tong sampah yg biasa jer... dan yg lebih pelik lagi ialah ada lori khas yg dtg amik tong tersebut...pelikkan???? sebenarnya kanser2 yg dialami oleh wanita ini salah satunya berpunca dari tuala wanita.... sejak aku menggunakan tuala wanita yang berherba nih mmg best... x rasa gatal lg... dan berbau wangi...jadi, pentingkan keselamatan anda sebagai seorang wanita...

No comments:

Post a Comment