Tuesday, January 26, 2010

Kami 6 batang pen...


Kami 6 batang pen yang berjenama entah hapa2... Setelah lama aku berada di dalam beg hitam yang penuh dengan rakan-rakan ku... aku akhirnya terjual kepada 2 orang guru yang suka membuli aku...nama diaorang mokku n faezah... Meh aku ceritakan bagaimana aku terjual kepada 2 orang guru yang comel... (statement xleh blah)...Sedang guru tersebut asyik melihat video kilp aliff aziz di laptop di bilik guru yang baru didownload... tuan aku datang menyapa mereka..."soli ah ganggu"... aku dipromote2 oleh tuan aku agar cikgu itu mahu membeli aku dengan harga RM10 ringgit tunai utk 4 adik beradik plus 2 adik angkat (buy 4 free 2)... muahaha...Cikgu-cikgu tersebut sangat tertarik dengan penampilan diriku dan sikap aku yang smooth bila ditulis...cikgu-cikgu juga mengetest2 aku diatas cik Tas(kertas la...)... akhirnya guru-guru tersebut berpakat utk berkongsi duit utk membeli aku.. (maklumlah xde gaji lg)...Akhirnya kami 6 beradik tersadai di dalam pencil box buruk guru tersebut... begitulah alkisah 6 batang pen dakwat basah....

No comments:

Post a Comment