Thursday, January 21, 2010

Diriku terlalu borimmm....

22.01.2009(11.30 am)

Assalamualaikum semua... fuuh... pejam celik pejam celik... dah dekat seminggu aku ada kat SMK Pengkalan Aur nih... Gambar kat atas nih aku sedang main internet kat bilik akses... hahaha.. muka dah macam "mak jibu"...muahahah... well... best jugak la duk kat sekolah nih... blk keje dalam pukul 2.30 ptg... Pengetua dan PK1 pun baik orangnya... selalu memberi tunjuk ajar pada aku n Jah... oh yer lupa plak nak masukkan gambar Jah, partner praktikal.. hehe... nanti aku masukkan ... sekarang nih dah pukul 11.45... dah nak dekat abis kerja dah nih... perut dah berkeroncong dah nih... mengamuk siap main gitar rock lg nih... hahaha... K la nati aku update lagi pasal diri aku kat sekolah nih eh... sayonara... fightiiii ooooooh...

No comments:

Post a Comment