Wednesday, November 18, 2009

the last post for this month...maybe... hehe


Assalamuulaikum semua.. agak lama jgk aku tidak mengupdate blog aku nih.. baru 4 hari kot... biasa ah.. tenet dah kena potong.. harharhar.. skang nih aku cyber cafe... hahah... uhmm.. well.. agak sedih jgk yer nak tgglkan UPSI nih... ada 3 hari lg duk kat sini... Hari sabtu nih dah nak blk kg... nampaknya aku dah makin dewasa.. yerla.. dah nak masuk alam pekerjaan dah pun... huu... sedihnya.. mungkin lepas nih susahla nak sambung blaja blk.. Insya Allah kalau ada rezeki aku sambng balk belaja...hahaha... apa2pun... mungkin jarang la aku berblog lpas nih.. kalu aku g cc bru aku update blog aku... hehe.. akula.. aku cau lu.. nati banyak plak yang kena bayar.. hahaha... SELAMAT BERCUTI SEMUA!!!... gambate...fightoooo ohh.....

No comments:

Post a Comment