Tuesday, November 10, 2009

fakta benar berkaitan dengan diriku....

haa... kepada sesiapa yang x percaya... aku dah tunjuk bukti dah beb...


wahahaha... isk... bg salam dulu... assalamualaikum semua... kali nih aku nak citer la pasal fakta2 yang benar belaka melainkan benar belaka... huhu.. ramai rakan-rakan chatting aku... sama ada dari facebook, friendster (mungkin tahu kot sbb aku ada tulis biodata aku), tagged, ym, skype dan sewaktu dengannya tidak tahu nama sebenar aku... yg mereka nama aku hatena... aku pun suh diaorg pggl mcm tuh... ohhh.. kwn2 terdekat aku mesti tahu nama sebenar aku... Sebagai pemegang mohor2 besar, maka dengan ini aku isytihar bahawa nama aku bukannya hatena... nama itu xde kaitan langsung dengan diri aku nih... hahah... nama sebenar aku ialah sila lihat di bawah...

nAmA AyAh bAgI
Engku Nurul Asma Binti Ku Abdul Halim

pAnggILan mAnjA
Mekkak, Asma, Yul, Engku, Mokku dan sewaktu dengannya...

nAmA gLAmEr
Hatena Antenna... muahahah...

ImpIAn mAsA kEcIk
nak jadi spidergirl selalu panjat pokok rambutan depan umah dan juga dinding umah.... hahah

mAkAnAn kEgEmArAn
semua aku baham asal halal dan sesuai utk dimakan oleh umat manusia...

mInUmAn kEgEmArAn
aku lebih menjurus kepada jus epal... semua jenis campuran epal aku suka... especially epal+aloe vera...sedap gilerrr...

5 fAktA mEnArIk bErkAiTaN dGn DiRikU
1. masa darjah 2 mak aku suka tocangkan rambut aku menjadi 2 sampai org panggil aku ultraman taro...harharhar...
2. teramat nakal+manja kededek masa kecik2 lu...
3. budak paling comot sekali masa kecik2 lu sbb buas... hahahha
4. bermulut murai... kalau dah ckp xleh berenti... muahahah...
5. seorang yang sangat pelupa... barang2 xleh pegang di tgn nanti tercicir dimana2... hahah...

huhhh.. tu jer kot fakta2 yang berkaitan dengan diri aku nih haa.... apapun yang penting.... JANGAN JADI MACAM AKU.... muahahahah... kliks2... cau lu....

No comments:

Post a Comment